Իմ կորած բլոգներ...




Նախ ասեմ, որ սա իմ առաջին բլոգը չէ: Ես ունեցել եմ  4-5 բլոգներ: Առաջին բլոգս  ունեցել եմ 5-րդ դասարանում, Wordpress  էր, բայց քանի որ Wordpress-ով լավ չէի կարողանում աշխատել որոշեցի նոր բլոգ բացել Blogger-ով այդ բլոգով և շատ լավ էի աշխատում, ինձ համար շատ հեշտ էր և շատ նյութեր ունեյի իմ այդ բլոգում: Բայց 5-դասարանի վերջը խնդիր առաջացավ բլոգիս հետ և բլոգս էլ չէի կարողանում բացել:
Այդ ժամանակ շատ էի տխրել, իմ բոլոր նյութերը կորելէին: Հետո որոշեցի նոր բլոգ բացեմ, բայց այս անգամ jimdo բլոգով: Այդքանել հեշտ չէր աշխատելը jimdo-ով: Նախ իր դիզայնները գեղեցիկ չէր և հնարավորություններ շատ չունեյի գեղեցկացնելու իմ բլոգը: որոշեցի նոր բլոգ բացել ՆՈՐԻՑ!!! Այս անգամ Blogger բացեցի և ամենինչ շատ լավեր: Մինչև Google account-իս հետ խնդիրններ առաջացան ՆՈՐԻՑ!!! Ոչ Gmail-էր բացում ոչ էլ Drive. Պարտավորված էի այս ամառ Google account բացեյի: և քանի որ արդեն ուրիշ Google account ունեյի ,ինձ պետքեր նոր բլոգ ՆՈՐԻՑ!!! և ահա սա էլ իմ նոր բլոգը: Հույսով եմ, որ էլ ՆՈՐԻՑ չեմ փոխելու!!!

Կարողեք այս լինքերով մտնել իմ կորած բլոգներ
1 2 3 4 5

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 comments:

Post a Comment